.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتاق فكر در آموزش و پرورش مازندران فعال شود
اتاق فكر در آموزش و پرورش مازندران فعال شود

استاندار مازندران خواستار فعال شدن اتاق فكر در مجموعه آموزش و پرورش استان شد.

سيدعلي اكبر طاهايي در جلسه شوراي آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: معاونت عمراني به صورت تخصصي پيگيري بخش عمراني مصوبات را رصد مي‌كند.

وي با تأكيد بر اينكه معاونت سياسي و امنيتي نيز به صورت تخصصي موضوع‌هاي خود را پيگيري مي‌كند تلفيق پيگيري اين مصوبات را بر عهده معاونت برنامه‌ريزي دانست.

استاندار مازندران با اعلام برگزاري چهارشنبه‌هاي نخست هر ماه براي جلسات شوراي آموزش و پرورش خواستار فعال شدن اتاق فكر در مجموعه آموزش و پرورش استان شد.

طاهايي با تأكيد بر اينكه آموزش و پرورش يك موضع ملي است، خاطرنشان كرد: اگر آموزش و پرورش در كشور به صورت پايه‌اي و زيربنايي درست شود آموزش عالي نيز با موفقيت بيشتري كار مي‌كند.

وي توجه به ارزش‌هاي اسلامي را رويكرد آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: اگر دانش‌آموزي پايه شخصيتي خود را در آموزش و پرورش محكم كند به راحتي مي‌تواند از ارزش‌هاي اسلامي و ديني صيانت كند.

رئيس شوراي آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فعاليت هشت مركز پيش دانشگاهي، عدم حذف دوره راهنمايي از مقاطع تحصيلي را اقدام مؤثر شوراي عالي آموزش و پرورش اعلام كرد.

طاهايي خواستار ساخت سالن‌هاي چند منظوره ورزشي و نمازخانه‌هاي مدارس شد و اضافه كرد: 12 سال يك دانش‌آموز با آموزش و پرورش ارتباط دارد.

وي با اشاره به اينكه پايه ورزشكاران دانش‌آموز و دانش‌آموزان ورزشكار بايد در مدارس شكل گيرد ساخت سالن‌هاي چند منظوره ورزشي و نمازخانه‌هاي مدارس را از تأكيدات ويژه نشست رئيس جمهور با استانداران برشمرد.

استاندار مازندران خواستار فعال‌تر شدن كاروان‌هاي راهيان نور بين دانش‌آموزان شد و تأكيد كرد: دانش‌آموزي داريم كه هيچ چيزي از دفاع مقدس نمي‌داند و اين مسئله تأسف برانگيز است.

نماينده عالي دولت در مازندران با اشاره به اينكه برگزاري يادواره‌هاي شهدا كمتر از خود شهادت نيست اين گفته مقام معظم رهبري را در برگزاري يادواره‌هاي شهدا و توجه جدي به راهيان نور راهگشا دانست.

وي اضافه كرد: بنياد شهيد نيز بايد به وظيفه فرهنگي خود توجه ويژه كند.

طاهايي كسب رتبه مازندران در كشور را در اعزام كاروان‌هاي راهيان نور رتبه ممتازي دانست و افزود: شوراي آموزش و پرورش بايد در اين زمينه فعال‌تر شود.

استاندار مازندران با تأكيد بر اينكه معلم با نشاط دانش‌آموز را نيز با نشاط مي‌كند، اظهار داشت: معلم بايد به جاي پرداختن به مشاغل دوم كه در شأن معلمان نيست به تحقيقات و مطالعه روي آورد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.